مظاهر سعیدی

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری کرج گفت: شهرداری کرج با هدف بهره‌مندی کارمندان از امتیازات پیش‌بینی‌شده در مسیر ارتقای شغلی، فرآیند بررسی و اعمال امتیاز «اقدامات برجسته» را کلید زد.

مظاهر سعیدی سیرائی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای دستورالعمل برقراری عوامل خاص و به‌منظور بهره‌مندی کارمندان شهرداری کرج از امتیازات پیش‌بینی‌شده در مسیر ارتقاء شغلی، فرآیند بررسی و اعمال امتیاز اقدامات برجسته در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: «بر اساس بند (۳) دستورالعمل عوامل خاص، کارمندانی که دارای اقدامات برجسته و شاخص مطابق جدول ابلاغی در این دستورالعمل هستند، می‌بایست مستندات مربوطه را جهت انجام فرایند امتیازدهی به اداره کل نوسازی و تحول اداری ارائه نمایند.»

سعیدی سیرائی تأکید کرد امتیاز کسب‌شده ناشی از اقدامات برجسته، مستقیماً در فرآیند ارتقای شغلی کارمندان منظور خواهد شد. این طرح به‌ویژه مدیران، مشاوران و کارشناسان شهرداری کرج را هدف قرار داده و انگیزه‌بخش بهبود عملکرد و خلاقیت در انجام مسئولیت‌های سازمانی است.

این اقدام بخشی از برنامه‌های تحول اداری شهرداری کرج برای شناسایی، تقدیر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و شایستگی‌های فردی در راستای ارتقای کیفیت خدمات شهری عنوان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =